Bar ekipmanlari
Bar ekipmanlari

Bar açmak isteyenlerin hazırlamaları gereken ilk şey bar malzemeleri listesidir.

Günümüz çalışma koşulları ve günlük diğer streslerden kurtulmanın en kolay yolu olan cuma akşamı eğlencelerinin vaz geçilmezi yine barlar.  Durum böyle olunca popüler mekanlara her geçen gün bir yenisi daha ekleniyor. Siz de populer kültüre hizmet verecek bu barlardan birine sahip olmak istiyorsanız ilk yapmanız gereken bir kalem ve kağıt alarak bar malzemeleri listenizi yapmanız.

Biz de sizin için bir bar ekipmanları listesi hazırladık umarım işinize yarar.

Bar tabureleri
Tv ve müzik sistemleri
Pos cihazı
Yazar kasa
İzolasyonlu buz konteyner
Buz Maşası
Buz kovaları
Bar blender
Buzlu içecek makineleri
Kokteyl Karıştırıcılar
Kokteyl Süzgeçler
Garnitür kutuları
Çerez tabakları
Tirbuson
Şişe açacağı
Soyma bıçakları
Dilimleme bıçakları
Kesme tahtası
Bira muslukları
Şarap soğutucular
Buz dolapları
Buz makinesi
Jigger (içki ölçü aracı)
Tepsiler
Shot Tepsileri
Bulaşık makinesi
Ayaklı bardaklar
Ayaksız bardaklar
Bar lastiği
Bardak silme bezleri
Kadeh tatlandırıcılar
Bardak altlıkları
Peçetelikler
Kağıt havlu dispanseri

Tabi ki hepsi dışında önceki yazımızda da belirttiğimiz ihtiyacınız olduğunda ulaşabileceğiniz bir toptan içki tedarikçisi ve toptan bar gereçleri tedarikçisi ile irtibatta bulunmanız gerekmekte ki zor durum da kalmayın.

En uygun endüstriyel mutfak ekipmanları fiyatları için cafemarkt.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Bar Malzemeleri
Bar Malzemeleri

 

 

Paylaş
Önceki İçerikCafe açmak isteyenler için cafe malzemeleri listesi
Sonraki İçerikPastane açmak isteyenler için pastane malzemeleri listesi
Firmamız cafe, restoran ve otellere porselen, çatal bıçak, endüstriyel mutfak ekipmanları konusunda seçenekler sunmakta olup. Menülere özel konseptler oluşturarak bu konseptleri mekanla bir bütün haline getirmektedir. Müşterilerimize ürünlerimizle birlikte bu konularda tasarım ve danışmanlık hizmeti vermekteyiz. Ayrıca üretim tesisimizde farklı, yeni ürünler tasarlamakta ve üretmekteyiz. Bayilikler & Markalar (Tüm ürünler Öztiryakiler güvencesi ile satılmaktadır) Oztiryakiler Ana Bayisi Porterra KitchenAid HamiltonBeach Alfi Ambrogi Coffee Queen CookTek Daub Deglon FAC Grindmaster Guy Degrenne Hatco Hobart Klarco Morello Forni Nuova Simonelli Robot Coupe Rubbermaid SAMSUNG Santos Seltmann Weiden Simag Sico Sveba Dahlen Unox WMF WMF Coffee Machines XTS

16 YORUMLAR

  1. Merhabalar öncelikle emeğinize sağlık :)) çocuk kafesi eğlence evi tarzında çocuklarımızın güzel vakit geçirebileceği bi yer açmak istiyorum aklımda çok şey var yardımcı olursanız sevinirim

    • Burcu Hanım, Öncelikle değerli yorumunuz için biz teşekkür ederiz. Arzu ederseniz bizimle irtibat numaranızı paylaşabilirsiniz. Deneyimli ekibimiz size bu şekilde dönüş yapabilir. Ya da 0212 514 51 21 no’lu telefonumuzdan siz ekibimize ulaşarak destek alabilirsiniz. Sizinle çalışmaktan keyif duyarız.

  2. Slm ben GÜMÜŞHANE de cafe açmak istiyorum ve bulunduğum yerde üç ad var ama harda hurda ben lüks bir yer açmanın planlaeını yapıyorum ve memur üniv öğrencisi lüks bir yerin olamadığından ya başka ilçedeki cafelere gidiyor yada bulunan derme çatma kafelere mecvburiyetten gdiyor bana maliyeti ne olur yardımcı lurmusunuz? 0536 825 72 06

      • Biz biraz hesaplama yaptık 30 bin tl ile bu işin içinden çıkabileceğimizi düşündük ilçemiz üniversiteli 7 bin nüfuslu yer kışları yazları ise 80 bini buluyor yani biz 30 bin tl ile bu işin içinden çıkabilirmiyiz 🙂 engin tecrübeniz aşşa yukarı bizi bilgilenidrecektir şimdiden teşekkürler saygılarımla …

        • Gökhan Bey, Öncelikle değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. 30 Bin TL bar açmak için yeterli bir rakam olabilir ancak tabiki beklentiye göre bu akam çok yukarılara çıkabiliyor. Siz de araştırma yaparken aynı sonuca ulaşmışsınızdır sanırım. Şimdiden size bol kazanç diliyorum ancak bütçe planlamasını 6 ay para kazanmayacak gibi yapmanızda fayda var. Böylece uzun vadeli bir işletme kurmuş olursunuz.

          • Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim bar değil cafeterya açmak istiyorum 30 bin tl ile yeterli olurmu ?

          • Gökhan Bey, Değerli yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim. 30 Bin TL açılış için yeterli bir rakamdır. Ancak açacağınız mekanın büyüklüğü ve menünüzde önem arz etmektedir.

  3. Ben izmirde birane açmayı düşünüyorum sıfırdan yaklaşık bu işe ne kadar gider güzel bir mekan olmasını istiyorum batakhane tarzı değil 200 250 bin lira yeterli olur mu

    • Eser Bey, Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Söylemiş olduğunuz mebla yeterlidir ancak tabiki bu taleplere göre değişebilir. Bir iç mimar ile görüşürseniz size fiyat konusunda yardımcı olacaktır.

  4. Merhaba ben her kesime yönelik özellikle gençlere ve genç kalanlara ; pub tarzı bi yer açmak istiyorum . Aklımda güzel bir konsept var . Bir yol gösterenim olsa daha iyi olur bana yardımcı olabilir misiniz?

    • Derya Hanım, Öncelikle değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Mutfak ekipmanları,servis ekipmanları ile ilgili konularda destek olmaktan mutluluk duyarız. Konu ile ilgili satış departmanımızdaki deneyimli ekibimize info@cafemarkt.com adresinden 0212 514 51 21 no’lu telefon numaramızdan ya da İstanbul içinde iseniz Eminönü mağazamızdan ulaşabilirsiniz.

  5. bizim mesleki gelişim dersinde öğretmenimiz bize girişimcilik konusu altında ödev verdi ben karaoke bar yapıcam bunun için gerekli malzemeleri felan söylerseniz memnun olurum şimdiden teşekkürler 🙂 bu arada en kısa sürede söyleyin lütfen pazartesiye yetiştirmem lazım lütfennnn

CEVAP VER